dinsdag 1 oktober 2013

UFO's

Ettepet postte een goed idee op haar blog: 
over UFO's en ander rondslingerend gespuis. 


En ik moet bekennen, ook al ben ik nog maar 6 maanden aan het naaienook ik ben schuldig aan het verzamelen van nieuwe stofjes 
(ok, ok, stofverslaafd dan)
kan geen voet in een stoffenwinkel zetten zonder buiten te komen met 10 nieuwe ideeën (en minstens evenveel stofjes)
oude kledingstukken halen hier de container niet meer, maar verdwijnen in een "to do" doos (want het is toch zonde om al die mooie stof zomaar weg te smijten/geven) 
en hoewel ik de naaimachine oorspronkelijk heb gekocht omdat geen enkele broek aangepast is aan mijn 1m56, plooi ik nog altijd mijn pijpen stiekem naar binnen 
(geen kat die dat ziet, denk ik dan)

Dus heb ik besloten om mee te doen met Ettepet's maandelijkse goede voornemens (begin citaat:)

-    UFO oftewel UnFinished Objects. Elke maand moet ik een onafgewerkt project afwerken en  erover bloggen, net zolang tot alle UFO's het luchtruim hebben verlaten.
-    UWYH. Met deze zal (hier ook) met name mijn man superblij zijn. Use What You Have. Ik moet 1x per maand een stofje gebruiken dat er al minstens een jaar ligt. (deze ga ik moeten aanpassen, aangezien ik nog geen jaar bezig ben :p, laat ons zeggen... minstens een maand)
-    Recycleer. Ook 1x per maand moet ik iets ouds recycleren tot iets nieuws.
-    En als laatste –en hierover zal ik (ook) niet bloggen wegens bijzonder oninteressant voor de lezer (en bijzonder oninteressant voor mezelf om te doen L)- moet ik per maand minstens 1 verstelwerkje doen. (einde citaat)


Dus, Ettepet en andere medeblogsters, trek op tijd en stond eens aan mijn oren
(ik vrees dat het nodig zal zijn...)
Na morgen las ik een stoffenstop in
(ik heb nog iets nodig voor een geboortekadootje en nee, 
ik heb het echt niet in mijn voorraad liggen!)
MaMaatje

2 opmerkingen:

  1. Mamaatje, ik sluit mij daar volledig bij aan - samen staan we sterk!
    Maar euh, was die stoffenstop al niet wat langer geleden ingelast? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keigoed dat jullie meedoen! En ik zal wel aan oren trekken, don't worry ;-)

    BeantwoordenVerwijderen